Szkolenie „Marka pracodawcy
z wykorzystaniem Linkedin”
NOWOŚĆ W OFERCIE
LinkedIn to narzędzie, które na stałe wpisało się jako jeden z kluczowych kanałów budowania marki pracodawców oraz element strategii employer brandingowych. Ponad 6-milionowa sieć użytkowników w Polsce, nie pozwala przejść obojętnie obok takiego potencjału.
Szkolenie to dostarczy Ci:
- narzędzi oraz pomysłów na strategię, jak budować spójny i profesjonalny wizerunek firmy na LinkedIn,
- inspiracji jak tworzyć angażującą komunikację i przyciągać najlepsze talenty.
Szkolenie jest dla osób, które są w firmie odpowiedzialne za opiekę nad SM/stronę firmową oraz budowanie wizerunku na LinkedIn.
Szkolenie online – od 9.00 do 14.30
Grupa: max. 10 osób.
Tematy omawiane podczas szkolenia
Część pierwsza
Sprawdź więcej
- LinkedIn – statystyki, ostatnie zmiany.
- Profil firmowy vs profil prywatny. Podobieństwa i różnice.
- Korzyści z posiadania strony firmowej na LinkedIn.
- Budowa strony firmowej i zarządzanie nią.
- Zarządzanie stroną firmową – typy administratorów.
- Strona firmowa – najczęściej popełniane błędy.
- Strony firmowe na LinkedIn – dobre praktyki/case study.
Część druga
Sprawdź więcej
- LinkedIn jako element strategii EB.
- Dlaczego warto działać na LinkedIn przez „ambasadorów marki”?
- Jak stworzyć na LinkedIn profesjonalny profil prywatny, wspierający profil firmowy?
- Bossbranding na LinkedIn.
- Strategia komunikacji na LinkedIn: grupy docelowe, tematy – pomysły na angażujące treści, formaty.
- Analiza case study. Dobre praktyki.
Część trzecia
Sprawdź więcej
- Technikalia LinkedIn: słowa i frazy kluczowe / SEO, hasztagi w postach, godziny publikacji, dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn, savoir-vivre na LinkedIn.
- „Tajemnice” algorytmu LinkedIn.
- Jakie statystyki można wyciągnąć z company page?
Sesja Q&A
Szkolenie prowadzi
Irmina Wrzosek-Morawska
TERMIN ONLINE
Terminy 2024 już wkrótce!
9:00 – 14:30
Zapisz się na szkolenie
„Marka pracodawcy z wykorzystaniem Linkedin”