Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z woj. dolnośląskiego,  poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

Zakres zadań na stanowisku:

  • Samodzielna realizacja całego procesu zakupów od wybranych dostawców
  • Ścisła współpraca z dostawcami i zespołem technicznym
  • Prowadzenie negocjacji handlowych (głównie w języku angielskim)
  • Składanie zamówień oraz kontrola ich realizacji
  • Kontrolowanie stanów magazynowych
  • Monitorowanie terminowości dostaw
  • Ocena dostawców

Od Kandydata / Kandydatki Klient oczekuje:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+)
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
  • Podstawowa umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Umiejętność prioretyzowania zadań
  • Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o analizę dostępnych informacji

Klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju oraz długofalowej współpracy