Dla firmy produkcyjnej,  wiodącego dostawcy złączy i komponentów połączeniowych, szukamy koordynatora/ki ds. BHP, PPOŻ i Ochrony.

Miejsce pracy: Sulęcin (praca stacjonarna w siedzibie firmy)

Klient oferuje:

– umowa o pracę: budżet w zależności od doświadczenia: 12 000 – 17 000 brutto;

– możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji;

–  benefity: prywatna opieka medyczna Medicover, wsparcie prawne i psychologiczne ICAS, ubezpieczenie na życie PZU, dofinansowanie do posiłków, program rekomendacji pracowników;

– brak dress codu;)

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • nadzór nad realizacją wymagań prawnych bhp i ppoż. i ochrony środowiska, systemem zarządzania bezpieczeństwem i pracy w zakładzie produkcyjnym w oparciu o wymagania norm ISO 14001, 45001;
  • realizowanie polityki środowiskowej oraz bezpieczeństwa pracy na terenie zakładu produkcyjnego;
  • codzienne raportowanie stanu bezpieczeństwa oraz w zakresie ochrony środowiska;
  • inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań;
  • organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników;
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
  • kontrola warunków pracy, składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska.

Profil kandydata:

  • wykształcenie kierunkowe;
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty/Inspektora ds. BHP w zakładzie produkcyjnym;
  • predyspozycje do zarządzania zespołem;
  • znajomość systemów ISO 14001 i 45001;
  • bardzo dobra znajomość przepisów BHP i ochrony środowiska;
  •  samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
  • znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację;
  • mile widziane doświadczenie w SAP.