Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkującej obrabiarki CNC poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Field service consultant / konsultant ds. serwisu (z j. angielskim)

Klient oferuje:
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w środowisku międzynarodowym,
– uczestnictwo w szkoleniach wewnątrz organizacji,
– dział w rozwoju firmy o wysokiej renomie na rynku maszyn CNC,
– niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon,
– prywatna rozszerzona opieka medyczna ENEL-MED,
– ubezpieczenie wypadkowe,
– karta Multisport.

Zakres zadań:
– dostarczanie skutecznych, szybkich i wysoce profesjonalnych rozwiązań dla potrzeb serwisowych naszych klientów,
– kontakt mailowy o telefoniczny z klientami i diagnozowanie, rozwiązywanie problemów,
– kontakt z klientem za pośrednictwem platformy Service-Now,
– dostarczanie rozwiązań w zakresie identyfikacji części zamiennych i wymaganych prac serwisowych, zarówno gwarancyjnych, jak i płatnych,
– przygotowywanie kosztorysów interwencji, zarówno w zakresie części jak i prac serwisowych,
– przeprowadzenie odprawy i odprawy z technikiem,
– nadzór nad terminowością interwencji,
– zapewnienie wsparcia technika podczas interwencji na miejscu,
– współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi punktami obsługi,
– prowadzenie szkoleń.

Klient oczekuje:
– wysoka orientacja na klienta,
– wykształcenie techniczne (preferowane elektromechaniczne i/lub mechaniczne),
– doświadczenie w montażu i naprawach serwisowych maszyn CNC,
– zdolność do samodzielnej pracy i konsekwencja w działaniu, dbałość o szczegóły,
– umiejętność czytania schematów elektrycznych,
– znajomość oprogramowania SAP będzie dodatkowym atutem,
– doświadczenie i znajomość zagadnień sterowania FANUC będzie dodatkowym atutem,
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
– znajomość programów biurowych (MS Office),
– wysokie umiejętności interpersonalne w kontakcie z klientami i współpracownikami.