Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w powiecie świdnickim poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
EHS Manager
Klient oferuje:
– atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
– premie miesięczne,
– stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,
– możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
– atrakcyjny pakiet socjalny (m. in. świadczenia świąteczne oraz socjalne),
– benefity (pakiet medyczny).
Zakres zadań:
– zarządzanie 2-3 osobowym zespołem,
– ścisła współpraca z Centralą oraz pozostałymi jednostkami firmy,
– przeprowadzanie / koordynowanie / monitorowanie szkoleń BHP (wstępnych, okresowych),
– kontrola miejsca pracy z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej,
– koordynowanie / identyfikacja oceny ryzyka,
– badanie wypadków,
– opracowanie instrukcji, procedur i zarządzeń,
– koordynowanie wykonywania pomiarów na stanowiskach pracy,
– analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie produkcyjnym,
– implementowanie best practices z innych fabryk Klienta,
– reprezentowanie firmy podczas kontroli państwowej,
– prowadzenie / nadzór nad dokumentacją,
– propagowanie kultury dbania o bezpieczne środowisko pracy.
Klient oczekuje:
– wykształcenia wyższego,
– minimum 3 – letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
– znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (minimum B2),
– doświadczenia w zarządzaniu małym zespołem,
– doświadczenia pracy w firmie produkcyjnej,
– umiejętności poruszania się w środowisku międzynarodowym,
– proaktywności w działaniu,
– tworzenia w organizacji kultury współpracy,
– wysokiej komunikatywność.